neděle 11. srpna 2013

Maybelline The Rocket volum´ express

Dnes si dáme ještě jednu recenzi :-) Chtěla bych vám říct pár slov o mojí nejoblíbenější řasence The Rocket volum´express. Psala jsem o ní už tady.


Četla jsem na tuhle řasenku hodně recenzí. Spousta blogerek o ní psala, když byla v našich obchodech žhavou novinkou. Jak už to u kosmetiky bývá, tak někomu vyhovuje maximálně a někdo ji zase nemůže vystát. Z recenzí jsem usoudila, že nejvíc holkám vadilo to, že jim řasenka slepila řasy a byla moc mokrá. Též si stěžovaly, že se špatně odličuje. Nemůžu říct, že bych s těmi názory úplně nesouhlasila. Faktem je, že řasy prostě slepuje, ale myslím, že ty moje nijak dramaticky. Přikládám foto:


Pro zajímavost jsem ještě vyfotila svoje řasy bez řasenky, takže můžete vidět, že je to skutečně rozdíl.


Řasenka má hodně zajímavý kartáček:


Řasenka The Rocket volum´express moje řasy krásně natočí, zahustí i prodlouží. Vyzkoušela jsem už za svůj život hodně řasenek, ale tahle se řadí spolu s Power curl od Oriflamu k těm nejlepším.
Faktem je, že se odličuje docela špatně. Trvá dlouho, než dostanu všechnu barvu z řas dolů. Nicméně mě to od jejího dalšího používání a případně i koupě druhého kousků nemůže v žádném případě odradit. Hodnotím ji jednoznačně 10/10 a pokud máte rovné a krátké řasy jako já, určitě vám doporučuji ji vyzkoušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.