sobota 17. srpna 2013

Já a Lush III.

Jak jsem včera avizovala, dnešní článek bude o sprchových gelech a tělových kondicionérech od značky Lush. Opět jsem použila obrázky z oficiálního českého e-shopu Lushe.

 

Sprchové gely

It´s raining men

Tento sprcháček nádherně sladce voní po medu a exotických květinách. Dle oficiálního popisu by měl vonět stejně jako mýdlo Honey I washed the kids. Podle mě tam určitá podobnost je, ale totožně nevoní. Mýdlo Honey má jemnější vůni, zatímco sprcháč voní opravdu výrazně sladce. Bohužel mě tento sprcháč při používání docela vysušoval. Jinak myl standardně, konzistence byla taky v pořádku... Co si budem povídat, u sprcháčů od Lushe jde hlavně o tu vůni :-D Mám doma ještě jedno balení z vánočního balíčku, které si šetřím :-)

The Olive branch

Jeden z mých nejoblíbenějších sprchových gelů. Nádherně voněl po mandarinkách, byl krásně jemný a díky obsahu olivového oleje vůbec nevysušoval. Používala jsem ho moc ráda. Opět mám doma ještě jedno balení z vánočního balíčku :-) Tento sprcháč bych určitě doporučila i lidem se sušší pokožkou, vážně vůbec nevysušuje.

Flying fox

Sprcháč Flying fox jsem si naopak neoblíbila vůbec a po dvou použitích jsem ho musela poslat dál. Vadila mi ta "vůně" - velmi, velmi silná jasmínová. Já mám tedy obecně výrazné vůně ráda (např. u parfémů), ale při sprchování tohle prostě cítit nechci. Bylo mi to líto, protože sprcháč dále obsahoval 4 druhy medu a med já můůžu! :-D Měl by mít zklidňující účinky a zbavit vás stresu. No nevím, mě ta vůně tedy spíš do stresu přiváděla :-D Jinak byl fajn, nevysušoval, byl krásně hustý a opravdu gelový. Tento sprcháč rozhodně není univerzální a nedoporučuji ho kupovat před důkladným očicháním :-)

Happy hippy

Happy hippy naopak můžu doporučit s klidným svědomím všem :-) Neznám nikoho, koho by urazila svěží vůně grepů. Já jsem Happy hippy zkoušela nejdřív ze vzorečku. A upřímně řečeno mi přišel dost průměrný a nezajímavý. Psala jsem o něm tady. Před pár dny jsem začala používat plné balení a změnila jsem na něj názor. Je krásně osvěžující, nádherně voní - opravdu to není ta citrusová záchodová vůně :-D Prostě přírodní vůně grepu. Je krásně hustý a gelový. Zkrátka ideální sprcháč na ranní očistu těla :-)
 
Lush mívá párkrát do roka limitované edice produktů - vánoční, valentýnskou, velikonoční atd. Z limitek jsem vyzkoušela následující 2 sprchové gely:

Twilight

Snow fairy

Psala jsem o nich tady a tady. Oba byly perfektní a mohu vám je vřele doporučit.
 
 

Tělové kondicionéry

Tělové kondicionéry jsou fajn věcičky :-) Používají se stejně jako momentálně populární tělové mléko do sprchy. Umyjete se, opláchnete, použijete tělový kondicionér, smyjete ho, lehce se osušíte a hotovo. Mně vyhovují tělové kondicionéry na občasné použití. Třeba když je horko a nechce se mi po sprše mazat, nebo když jsem unavená. Jinak se ovšem mažu mooc ráda! :-D Vyzkoušela jsem zatím 4.
 

Buffy

Buffy je asi nejznámější tělový kondicionér od Lushe. Obsahuje jak výživnou kondicionérovou složku (kakaové a bambucké máslo), tak i peelingové částečky (mletá rýže, fazolky aduki, mandle). Má zabraňovat vzniku strií a redukovat celulitidu. Takových účinků jsem si nevšimla, ale Buffy je každopádně moc fajn. Peeling je tak akorát jemný a pokožka je po opláchnutí opravdu krásně hladká a vyživená. Díky obsahu másel poměrně rychle ubývá. Naštěstí mám doma Buffy ještě v obří dvouset gramové kostce :-D Skvělá věc, doporučuji.

 

Aqua mirabilis

Tenhle tělový kondicionér mě zas tak nebavil. Má podobné účinky jako Buffy, akorát není tak výživný a peeling je drsnější. Voní "jedle" - jako nějaké upečené sušenky :-) Ráda jsem ho vyzkoušela, ale další balení doma nemám a ani si ho nebudu kupovat. Podle mého názoru je Buffy lepší.
 
 

Mouřenín

Na Mouřenín jsem se obzvlášť těšila. Mleté dřevěné uhlí a vůně černého rybízu? Pecka! No nakonec mě zas tak nezaujal. Jak jo, opeelingoval dobře, i ta vůně byla docela autentická a příjemná. Díky obsahu kakaového másla a makadamiového oleje hezky vyživoval... Ale nevím, čekala jsem prostě něco víc :-)
 
 
Posledním tělovým kondionérem, který jsem dosud vyzkoušela je Ro´s Argan. Psala jsem o něm tady. Je naprosto dokonalý! Cítila jsem se luxusně, když jsem ho používala. Překrásně voní po růžích, pokožku vyživí, ale nezmastí. A to složení! Kam se hrabe tělové mléko do sprchy :-D
 
 
Tak to je pro dnešek ode mě vše :-) Teď si dáme na pár dní od Lushe pokoj, ale pak se můžete těšit na přehled zbylých produtků, které jsem vyzkoušela. Líbíl se vám článek? Co vy a Lush? :-)

3 komentáře:

  1. Ach ano! Lushi sprchacky. The Olive Branche a Twilight jsou me nej a mam je i jako parfem a ach, ach, ach. Miluju teda i Flying Fox a po nem se parfemuju jasminem od YR a skvela dvojka. A pak Buffy, ted jsem ji trochu zanedbavala a nechapu, jak jsem mohla. Zitra se s ni promazu i za usima :D. Jo a aby neubyvala tak rychle, tak nestrkat pod vodu. Staci kdyz jsi mokra ty a apklica je v pohode a Buffy vydrzi dele. Mozna vis, mozna ne;). Plus za sebe doporucuju vyzkouset Rub, rub, rub. Bavila me u nej konzistence i vune a nevysusoval. Skoda, ze ty spchovatka stoji tolik, ale ten vonavy luxus, ktery se pak tak dlouho drzi, tak ten za to stoji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Chci taky parfém Twilight! :-D A American cream... Buffy jsem používala tak, jak píšeš - když jsem byla mokrá a až pak se opláchla. Pod vodu jsem ji určitě nestrkala :-) Ale i tak mi přišlo, že ubývá rychleji než třeba Aqua mirabilis. Rub rub rub jsem ještě neměla, ani ve vzorečku. Musím to napravit :-) Cena není nejnižší, pravda, ale jak píšeš, tak za ten voňavý luxus to stojí :-D

      Vymazat
  2. Tak zrovna nějaký tělový kondicionér bych nejspíš vyzkoušet měla, protože na mazání jsem vážně hrozně líná a jsem ráda, když si vzpomenu dvakrát do týdne :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.