úterý 13. srpna 2013

Já a Lush I.

Ahoj :-) V dalším dnešním příspěvku vás seznámím s kosmetikou od značky Lush, kterou jsem dosud vyzkoušela. Ke každému produktu sepíšu krátké hodnocení a uvedu, jestli si ho koupím znovu nebo ne. Na některé věci budu psát ještě podrobnější recenze, takže v souhrnném hodnocení uvedu jen to nejpodstatnější.

Lush seriál bude mít víc částí - dnešní díl se bude týkat vlasové kosmetiky. Jelikož už všechny věci nemám doma, použiji místo vlastních fotek obrázky stažené z oficiálního českého e-shopu Lushe.

I love juicy - šampón

I love juicy je šampon, který dokonale umyje i ty nejšpinavější a nejmastnější vlasy. Aspoň to tedy uvádí oficiální popis v e-shopu :-) Musím říct, že to mu i věřím. Šampón myje opravdu důkladně. Voní jako multivitamínový džus. V budoucnu si ho ještě určitě koupím, ale na pravidelné používání bych to neviděla. Mám přece jen vlasy i pokožku hlavy hodně suché a trošku bych měla obavy z toho, že by mi je I love juicy ještě víc vysušil. Řekla bych, že nejvíce bude sedět vlasům mastným nebo rychle se mastícím.

Retread - kondicionér

Kondicionér Retread momentálně používám a troufnu si říct, že je to nejlepší kondicionér, který jsem kdy měla. Nejen od Lushe, ale celkově. Jak už jsem několikrát zmiňovala, mám odjakživa hodně suché kudrnaté vlasy. Ať jsem používala cokoli, nikdy jsem žádné výraznější zlepšení jejich stavu nebo aspoň vzhledu nezaznamenala. Mé vlasy vypadaly dobře jen po vyžehlení. Ale s tím je teď -jak se zdá- konec. Už po prvním použití Retreadu jsem měla vlasy neuvěřitelně lesklé, heboučké a nadýchané. Pro mě to znamená opravdu zázrak! Maličkou chybou je, že vlasy vydrží takhle krásné jen den a kousek, pak začnou plihnout a vypadají mastně. To mi ale nevadí, ty krásné vlasy mi za to stojí! Retread si po dopotřebování rozhodně koupím znovu.

 American cream - kondicionér

Tento kondicionér sice překrásně vanilkově voní a já tu vůni doslova miluju, ale znovu si ho nejspíš už nekoupím. Nejdřív jsem měla maličké 100 ml balení a po dopotřebování jsem neodolala a koupila si ještě balení o 250 ml. Všechno kvůli té boží vůni :-D Jinak musím konstatovat, že American cream je na mé suché vlasy slabý. Neposkytuje jim výživu, jakou bych si já představovala.


Big - šampón

Šampón Big jsem zatím vyzkoušela jen ze vzorečku a rozhodně je to zajímavá věcička :-) Celou polovinu šampónu tvoří mořská sůl. Ačkoli je vhodný na rychle se mastící nebo jemné vlasy, které nemám, celkem mi vyhovoval. Vlasy pěkně umyl, nesvědila mě po něm hlava a moc pěkně voní. V blízké budoucnosti si plné balení kupovat nebudu, ale v horizontu několika měsíců nebo let to nevylučuji. Primárně potřebuji dopotřebovat tu spoustu jiných šampónů, co mám doma.

Curly wurly - šampón

O šampónu Curly wurly jsem psala už tady. Vše podstatné je tam uvedeno :-) V horizontu několika měsíců nebo let mu asi neodolám, protože mě fakt baví, ale v nejbližší době další balení kupovat nebudu.

Cynthia Sylvia stout - šampón

Psala jsem o něm tady. Vůbec mě nepřesvědčil o svých kvalitách, takže ho rozhodně znovu kupovat nebudu.
Vyzkoušela jsem ještě další produkty z vlasové péče, ale byly v tak malém množství, které mi vystačilo jen na jedno použití, že jsem si na ně nestihla udělat názor. Konkrétně se jedná o následující věci:

Šampónů mám doma víc než dost, proto bych chtěla vyzkoušet spíš ještě nějaké vyloženě pečující produkty. Na mém wishlistu je:

Co vy a Lush? Máte ho rádi? :-) Jaké jsou vaše zkušenosti s vlasovou péčí?

10 komentářů:

  1. Jasmínovou masku jsem dávala v neděli a já ji prostě zbožňuju. Už jen to, že mi pořád krásně jasmínově voní vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím :-))) Také mám v plánu si ji pořídit, ale nejdřív musím dopotřebovat aspoň 2 masky, co mám doma! :-D

      Vymazat
  2. ja som skusala len jednu balistiku lebo u nas bohuzial Lush nie je a objednavat to cez net bohuzial nie je take ako v tom vonavom obchode :)

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda a na Slovensko je i hodně drahé poštovné :-( Děkuji za pozvání.

      Vymazat
  3. Od Lush jsem ještě nikdy nic nezkoušela, ale zrovna péče o vlasy mě od této značky velmi láká :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji vyzkoušet :-) Z jejich sortimentu si vybere každý.

      Vymazat
  4. Ešte som od Lush nič nemala, ale už dlho sa chystám niečo si objednať :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Retread je fakt vynikající, kupuji si ho opakovaně, protože mám suché vlnité vlasy a skvěle mi sedí :) Tohle se jim v LUSH povedlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo jo, mně taky! :-) A nestává se ti, že by ti po něm plihly vlasy?

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.