pondělí 12. srpna 2013

Gabriella Salvete Dolcezza (odstín 13 Rosa satinata)

Přeji hezký den :-) Dnes vám řeknu pár slov o jedné z mých nejoblíbenějších rtěnek. Jedná se o rtěnku značky Gabriella Salvete Dolcezza - konkrétně o odstín 13 Rosa satinata.



(Na fotkách můžete vidět, že rtěnku opravdu používám... Proto prosím omluvte její poněkud unavený vzhled :-D)


Na rtěnce mě nejvíc zaujal samozřejmě odstín. Přesně takovouhle růžovou mám na svých rtech ráda a přijde mi, že mi sluší a hodí se k mému barevnému typu.


 I když je rtěnka velice krémová, trochu mi na rtech zvýrazňuje šupinky, které na nich normálně nejsou vidět.



Vzhledem ke své krémové konzistenci rtěnka rozhodně není dlouhotrvající a na rtech vydrží zhruba stejně dlouho jako lesk na rty. Nerozmazává se, ani nijak nestéká. Bohužel se mi zdá, že mi dělá žlutší zuby, než mám normálně :-(
Koupila jsem ji v Rossmannu v akci za 75 Kč, jinak stojí tyto rtěnky kolem stovky. Mám ji ještě v jednom odstínu a určitě se nebudu bránit dokoupení ještě třeba nějaké pěkné červené nebo nude :-) 7/10

3 komentáře:

  1. Tenhle odstín je moc hezký :). Už by ale někdo mohl vynaleznout rtěnku, kterou bych ráno napatlala a večer by ještě držela na místě :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.