pondělí 15. července 2013

Spotřebováno za červenec 2013 I. část

Avon care Rich moisture hand cream with glycerine, calcium and vitamin e

Tento klasický krém na ruce od Avonu jsme spotřebovaly spolu se ségrou. Ona si ho koupila a používala, pak ji přestal bavit, tak ho šoupla mně :-D Mám s těmito krémy od Avonu zkušenost už z dřívějška, jednu dobu jsem je dost používala. Nejsou vůbec špatné. Jsou mastnější, ale dobře se vstřebávají. Na kůži i po vstřebávní krému zůstane lehká vrstvička, která by měla ruce chránit před škodlivými vlivy. Takže jako jo, v pohodě krém... Klidně bych si ho zas koupila. Jediné, co mi příliš nesedí, je parfemace – je taková vosková. Ale to je detail :-) 9/10.
 

Astrid Balzám na rty hydratační s aloe vera

Tenhle balzám jsem nejdřív neměla moc v oblibě. Přišlo mi, že nic moc nedělá a vadilo mi, jak voní. Chvíli jsem ho používala, pak odložila, vystřídala jiné balzámy a pak se zas vrátila k tomuhle :-D No a čím víc ubýval, tím víc jsem ho začla mít ráda. Rty opravdu pěkně hydratuje, nenechává takový ten hnusný bílý nebo nafialovělý film, který nesnáším, a i ta vůně mi přestala vadit :-) Hodnotím 8/10 a možná se k němu ještě někdy vrátím.
 

Essence 24th hand protection balm Caramel hot chocolate


Tuhle zimní edici krémů od Essence prostě miluju. Koupila jsem si hned 6 kousků a naštěstí 3 mi stále ještě zbývají :-D Kromě parfemace se mi líbí to, že krémy obsahují hned na 2. a 3. místě kokosový olej a bambucké máslo, takže kůži na rukách opravdu vyživí. Vsakují se docela rychle a nezanechávají mastný film, což je dobře, protože to nemám ráda. Pokud bude i letos zimní limitka od Essence, určitě si zas nějaké krémy pořídím. 10/10 a rozhodně doporučuji!


Fleur de Santé Body lotion Honey
Ale jo, tohle byl docela fajn krém. Hezky se roztíral, dobře se vsakoval a obstojně pleť vyživil. Akorát se mi zdálo, že jsem ho vždycky musela aplikovat hrozně velké množství, aby měl nějaký efekt. Vůně byla taková hodně zvláštní, něco málo z medu tam možná bylo, ale spíš převažovala chemická parfemace. Z přírodních ingrediencí krém obsahuje včelí vosk, kakaové a bambucké máslo a medový extrakt. Musím zmínit nelogické balení. Pumpička je fajn, jenže bohužel zhruba v poslední čtvrtině balení přestane pumpovat krém nahoru. Pak je nutné ho všelijak dolovat ven (prstem nebo lahvičku rozříznout). Hodnotím 6/10.


Fa Mystic moments deodorant

Musím se přiznat, že značka Fa mi není vůbec sympatická. Pamatuju si, že spreje a další věci od této značky jsem používala na základce a pak se mi nějak omrzely. Tenhle sprej jsem dostala ještě se sprcháčem ve vánočním balíčku tuším že od bráchy. Nevím, k čemu bych vůni přirovnala, ale přijde mi taková nahořklá a rozhodně mi není příjemná. Spolehlivost deodorantu taky není bůhvíjaká, nevydrží vonět ani 6 hodin, natož avizovaných 24. Na druhou stranu jsem ocenila, že skutečně nezanechává bílé skvrny na oblečení a v podpaží se neshlukuje do cucků, což s oblibou některé deodoranty a antiperspiranty dělají. Hodnotím 3/10 a sama si ho určitě kupovat nebudu.

Lush Cynthia Sylvia stout


Šampon od značky Lush, který je vyrobený převážně z černého piva, mě zklamal. Slibuje uhladit neposedné vlasy a dodat jim lesk. Mimo černého piva obsahuje například ještě koňakovou silici nebo mořskou sůl. Podle mě je to naprosto obyčejný šampon. Vlasy dobře umyje, to ne že ne... Pění slušně a voní jako černý čaj se spoustou citronu :-) Čím víc jsem se ale blížila ke dnu, tím spíš jsem cítila výraznou alkoholovou parfemaci (koňak, který se usadil u dna :-D), což mi vadilo. Problém je v tom, že kromě toho, že vlasy umyje, nic víc nedělá. Žádného uhlazení ani vyživení jsem si nevšimla. Pouze mám vlasy dříve mastné, ale to samozřejmě nepovažuji za žádnou výhodu :-D Navíc ta cena – 100 ml stojí 200 Kč. Je to zatím nejhorší šampon od Lush, který jsem vyzkoušela. Hodnotím 3/10 a nedoporučuji.


Avon Mattifying foundation
Jeden ze vzorků, které jsem si nedávno objednala z katalogu Avon. Tento minivzoreček mi vydržel na 3 použití a musím říct, že jsem z něj docela na rozpacích... Make-up opravdu matuje, je docela i krycí a dělá na pohled pěknou pleť. Navíc odstín ivory je vážně ivory, takže žádná oranžáda. Problém je v tom, že ta pěkná a matná pleť vydrží tak hodinu po nanesení. Pak se začne make-up postupně vytrácet. Nejdřív z nosu, pak z čela a nakonec i z tváří. Jen pro upřesnění – mám smíšenou pleť s hodně mastným čelem a nosem, takže jsem zvyklá na to, že žádný make-up mi na těchto místech nevydrží déle než pár hodin, ale tohle byl extrém. Navíc na čele se mi po pár hodinách začal shlukovat do takových cucků a vážně to vypadalo děsně... Večer už téměř není co odlíčit. Takže je mi líto, ale tenhle make-up opravdu doporučit nemůžu. Maximálně pokud jedete někam jen na hodinku nebo na dvě, tak ano... Ale na celodenní nošení to aspoň v mém případě není. 2/10.


Nivea Pure&natural Zvláčňující denní krém

Značku Nivea nemám obecně moc ráda, to říkám rovnou... Přijde mi strašně chemická a produkty většinou mastné. Vlastně mi od Nivey všeho všudy vyhovovalo jen jedno tělové mléko, které jsem měla asi před pěti lety. Bohužel se už neprodává. Vzorek zvláčňujícího denního krému jsem našla v nějakém časopise a bylo ho 1,5 ml. Krém docela hezky voní a je bez parabenů, silikonů, barviv a minerálních olejů. Naopak obsahuje bio arganiový olej, aloe vera a další přírodní látky. Ačkoli má být určen na normální a smíšenou pleť, je na mě moc mastný. Ucpává mi póry a udělalo se mi z něj několik pupínků. Nevylučuji, že někomu jinému se smíšenou pletí může sedět, mně však nevyhovuje. 2/10 za vcelku fajn složení a vůni.


Union Cosmetic Hand cream almond
Tento krém na ruce jsem koupila v Tescu. Jako nebyl špatný, ale nadšená jsem z něj taky nebyla. Docela pěkně sladce voní, dobře se roztírá i vsakuje, ale hydratace byla slabší. Zaujalo mě, že obsahuje ricinový olej. Dále také mandlový olej a bohužel i 4 parabeny. Hodnotím 5/10 a pořizovat si ho už nebudu.
A již tradičně patří závěr článku jedné spotřebované věci od značky Lush, od které tradičně nemám obal, takže přikládám foto produktu:
Jedná se o Soft coeur, jedno z proslulých Lush masážítek :-) Je to vlastně olej v tuhém skupenství. Tuhých olejů od Lushe jsem měla už několik a přijdou mi tak nějak všechny stejné. Liší se jen vůní a vzhledem. Konkrétně masážítko Soft coeur krásně sladce voní po vanilce a uprostřed je “čokoládové srdce” (=hmota z kakaa a medu, kterou jsem očistila od oleje a normálně snědla :-D). Pokud Soft coeur používáte při partnerské masáži, tak to není problém, ale když se s ním mažete sami, tak je to celkem otravné, protože ta kakaová hmota se nerozpustí a akorát zabarví kůži nahnědo. Mám s masážítky ten problém, že jsou na mě prostě šíleně mastná. Nevím, jestli něco dělám špatně nebo co, ale prostě mi na kůži zůstane mastná vrstva, která se ani po delší době nevsákne do kůže, nýbrž do oblečení, a to mi dost vadí. Samozřejmě každý olej je mastný, to je jasné, ale podle mě by se měl aspoň částečně do kůže vsáknout a ne zůstávat na povrchu. Tohle masážíko je nejmenší z masážítek od Lushe (má jen 30 g) a stojí 200 Kč, což mi přijde sakra dost. Hodně rychle ubývá. Měla jsem ho v nějaké výprodejové vánoční sadě, samostatně bych si ho určitě nekoupila. Hodnotím 6/10 a zůstanu věrná tělovým mlékům!


Máte některou z výše uvedných věcí? :-) Jste s ní spokojené? Děkuji za veškeré názory.

2 komentáře:

  1. wow dobre vela sa ti toho podarilo minut! Ja taketo prispevky robim max 1x za tri mesiace viac sa mi to nepodari :)

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mám zkušenost s Essence krémy a ty bych také doporučila všema deseti :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.