pondělí 29. července 2013

Spotřebováno za červenec 2013 II. část

I za 2. půlku měsíce července se mi podařilo spotřebovat pár produktů a moc ráda vás s nimi seznámím :-)


 

Oriflame Strawberry and cream scented hand cream

Tak tenhle krém na ruce byl úplně na prd :-( Měl hodně řídkou konzistenci, ruce vůbec nehydratoval, a když se vsáknul, měla jsem pocit, že jsem si ruce snad vůbec nenamazala. Bohužel se mi doma objevil tento krém hned 2x :-D 1. balení jsem si koupila sama a dopotřebovala ho už před pár měsíci, toto je 2. balení, které mi šoupla ségra. Vždycky si něco koupí, chvíli to používá, pak ji to přestane bavit a komu jinému by to dala na dopotřebování než mně, že :-D Hodnotím 1/10, 1 bod za hezké balení a vůni.
 

Balea young Splashy watermelon

Melounový balzámek v rozkošném balení :-) Byl celkem fajn, líbila se mi jeho vůně a rty docela hydratoval. Vadilo mi balení v kelímku – většinou nosím dlouhé nehty, a když nabírám nějaký produkt z kelímku, zůstává mi za nimi a to mě přivádí k šílenství! :-D Hodnotím 7/10.
 

Lush Ro´s Argan Body conditioner

O tomto tělovém kondicionéru jsem psala zde. Na mém názoru se nic nezměnilo - je to skvělý produkt! 10/10.
 

Sunsilk Denní krém pro výrazný lesk

Jeden prastarý kousek z mé sbírky :-D Ani nechci počítat, kolik let už ho mám... Koupila jsem si ho, když jsem nosila červené vlasy, protože právě pro červené vlasy je určený. Má zvýraznit jejich barvu a lesk za pomoci výtažku ze skořice. Nějakou dobu jsem krém používala docela pravidelně, pak jsem ho odložila, a teď jsem si řekla, že už je konečně čas ho dopotřebovat, ačkoli červené vlasy už dáávno nenosím :-D Jako na tomhle krému mě baví jen jeho vůně, která je vážně skořicová, ale ne nijak agresivně, je příjemně sladká. Jinak mi přijde, že mi s vlasy nic neudělal, i když jsem ho aplikovala docela velké množství. Takže nedoporučuji, beztak produkty Sunsilk stejně už nejsou k dostání :-D 1/10.
 

Nivea Nourishing honey mask

Musím se přiznat, že tato maska je jediná výživná maska, kterou mám doma. Většinou si kupuji masky spíše hloubkově čisticí nebo slupovací. Medová maska od Nivey se skládá ze dvou částí, každá má 7,5 ml a ty 2 části mají vystačit na 2 použití. Jako já jsem masku nanášela v poměrně silné vrstvě a 1 část mi vystačila nejmíň na 5 použití :-D Možná lidi se suchou pletí to budou mít jinak, ale mně to takhle stačilo. Maska je hutnější, krémová a krásně voní. Nechávala jsem ji působit 15 minut. Během té doby se víceméně vstřebala a já si pak smývala jen zbytek, který mi na obličeji zůstal. Měla jsem pleť pěkně hladkou a vyživenou (ale ne mastnou) a nebylo už nutné použít krém. Používala jsem ji jednou týdně. Mám doma tuto masku ještě ve dvou baleních a nevylučuji, že si ji ještě někdy koupím. K sehnání je v Rossmannu za 40 Kč, což je bomba cena, když si uvědomím, že mi vystačí na 10 použití :-D Maska ode mě získává 10/10.
 

Alverde Fussbutter

Recenzi naleznete zde. Hodnotím 10/10, toto máslo na nohy mi hodně vyhovovalo.
 

Tento měsíc jsem se rozhodla do této rubriky zařadit i věci, o kterých obvykle v článcích o spotřebovaných produktech nepíšu.
 
 
 
Prvním z nich je zubní pasta Vademecum. Mám pasty od této značky docela ráda. Vyzkoušela jsem snad všechny druhy, které jsem v Rossmannu našla a žádná mě nezklamala. Dají se sehnat za zhruba 40 Kč, ale často i za míň. Konkrétně tato pasta má název Menthol fresh a má plnit funkci zubní pasty i ústní vody. Slibuje svěží dech až na 12 hodin. Což je teda blbost, ale jinak pasta dobře pěnila, měla svěží příchuť a celkově s ní prostě nebyly žádné problémy :-) 8/10 a určitě si ještě nějakou pastu Vademecum koupím.
 
Dalším produktem je ústní voda od značky Prokudent med, kterou jsem sehnala taktéž v Rossmannu za pár korun. Chtěla jsem nějakou ústní vodu, která neobsahuje alkohol, takže žádný Listerine! :-D Ústní voda byla celkem fajn. Přiměřeně pálivá, zuby i dech mi osvěžila. Potěšilo mě, že obsahuje panthenol, extrakt z heřmánku, hřebíčku a šalvěje. Akorát mi nebyla moc příjemná ta hořká pachuť, která mi zůstala pak v puse. Ale to je její jediné minus. Určitě si ji ještě koupím. 8/10.
 
Astrid cosmetics Peodorant spray
Jedná se o osvěžující sprej na nohy s antibakteriální a dezinfekční přísadou. Obsahuje čajovníkový olej, mentol a kafr. Je docela v pohodě až na jednu věc. Když jsem si chodidla nastříkala, musela jsem odejít do jiné místnosti, nebo bych se z toho oblaku, který sprej vytvořil, udusila :-D Byla to fakt síla. Hezky chodidla osvěžil, to jo, ale žádného zázračného účinku co se zabránění pachu týče jsem si nevšimla. Má také působit proti vzniku plísní – to posoudit nemůžu, protože na ně netrpím... Tak jako nevím, jak ho zhodnotit, no :-) Prostě průměr – 5/10.

3 komentáře:

  1. Sunsilk - jeden z největších humusů, co jsem kdy vyzkoušela :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já jsem měla kdysi i myslím šampon nebo kondicionér a ty byly docela dobrý. I když já jsem dřív vůbec na kosmetiku náročná nebyla, tak možná je to tím :-D

      Vymazat
  2. Milá Leni, tyhle články bych mohla číst každý den, nejen na konci měsíce ;-)). Líbí se mi balení krému od Oriflame, škoda, že jinak byl na prd. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.