sobota 13. července 2013

Nivea Tělové suflé Smooth sensation

V dnešní recenzi se zaměřím na poměrně nový produkt ze sortimentu tělové kosmetiky značky Nivea. Ačkoli Niveu obecně nemám příliš v oblibě, tohle suflé s bambuckým máslem mě zaujalo na první pohled. V čem je bambucké máslo, to musím mít! :-D Cena se většinou pohybuje od 150 do 170 Kč, ale já jsem ho koupila v akci za 125 Kč v Rossmannu.






Moc se mi líbí obal i vůně. Určitě každý ví, jak voní ty klasické krémy od Nivey v kovovém modrém kelímku – tak Smooth sensation voní úplně stejně. Konzistence je hodně tuhá a máslová. Suflé je podle mého názoru vhodné zejména na suchou a velmi suchou pokožku. Já mám kůži na těle normální až lehce suchou a toto suflé je pro mě až příliš výživné. Používala jsem ho asi týden v kuse a vyloženě jsem cítila, jak je kůže ještě druhý den po namazání mastná a suflé se spíš než do mojí kůže vstřebávalo do oblečení. V současné době ho používám obden. Jeden den použiji suflé a druhý den tělový kondicionér. Takto mi to vyhovuje a mé pokožce taky :-)





Konečný verdikt zní: Tělové suflé Smooth sensation rozhodně mohu doporučit, pokud máte hodně suchou pokožku. Jsem přesvědčena o tom, že ji dokonale vyživí. Vzhledem k tomu, že suflé není úplně vhodné pro můj typ pokožky, hodnotím ho 7/10.

6 komentářů:

  1. Jsem ráda, za tuhle recenzi, protože už jsem ho chtěla pořídit, jak skvěle bude vonět. Niveu vůni mám sice ráda, ale u suflé bych si s tou vůní trochu víc pohrála :). A nějakou extrémní výživu taky nepotřebuju, takže nic :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čekala, že bude vonět jinak :-) Třeba po bambuckém másle nebo po mandlích... Klasická Nivea vůně není špatná, ale je to tak trochu nuda.
      Jsem ráda, že ti byla recenze k užitku :-)

      Vymazat
  2. Mě přijde, že to moje voní jinak než ten klasika modrý krém od Nivei a jsem z toho zklamaná. Ta vůně je taková nijaká :-( A na mě je asi i málo mastný. Když se natírám tím klasika modrým tak stačí jedna vrstva taky u toho se natřu po koupání a než se dotřu celá už mám na začátku zase šupinky.. Asi jsem na tohle suflíčko moc velká sušenka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já jsem si zase přišla přehydratovaná :-D Kolikrát když jsem se další den po namazání večer koupala, tak jsem smývala vrstvu toho krému :-D Vůně mě svým způsobem taky zklamala, čekala jsem sladkou parfemaci, nějakou hřejivou a ne toto.

      Vymazat
  3. wau tak to musi byt super. Nivea produkty mám strašne rada,ale toto som ešte neskušala... vdaka za tip.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  4. Od zn. Nivea jsem mela v minulosti sampon a byl fajn.. Uvazuji, ze si koupim i neco dalsiho..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.