neděle 14. července 2013

Nivea Diamond touch crème oil shower

Po včerejším článku o tělovém suflé od Nivey dnes pokračuji dalším produktem od této značky, který aktuálně používám. Jedná se o sprchový gel s pečujícím olejem a vůní kaly bílé.

Dle popisu na obalu je sprchový gel obohacen o pravé diamantové částečky, které mají krásně rozzářit pokožku. Jako upřímně řečeno, ty třpytivé částečky jsem viděla, jen když jsem si dala sprcháč těsně pod rozsvícenou lampičku a trošku ho vymáčkla na ruku. Při sprchování nejsou absolutně viditelné, a i kdyby byly, tak se stejně pak spláchnou, takže jejich smysl mi uniká... No nic :-D
 

Sprcháč jsem dostala před dvěma roky k Vánocům, takže netuším, jaká je jeho cena a jestli se tato řada stále ještě prodává. Vůně je výrazně chemická (zřejmě ta kala bílá) a není mi moc příjemná. Dále mi vadí, že sprcháč po rozetření na těle nevytvoří klasickou pěnu, ale spíš takovou emulzi, která se pak špatně smývá. Vysušuje tak středně, ale já se stejně po každé sprše mažu, nebo minimálně použiji tělový kondicionér, takže mi to nevadí. Kůži umyje důkladně, tady problém absolutně nemám. Určitě ho dopoužívám, ale sama bych si ho nekoupila. Hodnotím 6/10.

1 komentář:

  1. Já si kupuju levné sprcháče od Baley a to mi stačí :D :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.