sobota 20. července 2013

Dove go fresh nourishment body lotion


Toto tělové mléko s vůní okurky a zeleného čaje jsem si hodně oblíbila. Obsahuje totiž mentol a není nic příjemnějšího, než si dát v těchto horkých dnech po cvičení sprchu a pak se namazat chladivým zeleným krémem. Je to vážně super :-) Mléko je určeno pro normální pleť, takže nějak extra výživné není. To mi ale nevadí, výživných krémů mám doma dost. Ve složení můžeme najít slunečnicový olej, ureu, extrakt ze zeleného čaje nebo extrakt z okurky.




Mléko se díky řidší konzistenci lehce roztírá, rychle vsakuje a nezanechává žádný mastný povlak. Na léto prostě ideální :-) Hodnotím 9/10 a pokud nemáte vyloženě suchou kůži, doporučuji k vyzkoušení.

1 komentář:

  1. mně od dove vyhovují jak sprcháče tak tělová mléka :), tohle vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.