neděle 21. července 2013

Čisticí pleťové gely, které momentálně používám

Zdravím. V dnešním článku bych vás ráda seznámila s čisticími pleťovými gely, které momentálně používám. Oba už používám dost dlouho, abych jejich účinky mohla zhodnotit, tak je nejvyšší čas na recenzi :-)


Bourjois Fresh cleansing gel

Popis od výrobce: Zvláčňující a čisticí gel pro všechny typy pleti. Formule obsahuje buňky z okurky, které zvláčňují a vyrovnávají pleť. Zanechá pleť čistou a zklidněnou. Po kontaktu s vodou se gel mění v jemnou pěnu se svěží vodní vůní. Vyhněte se kontaktu s očima. Dermatologicky testováno.

Moje zkušenost: Bohužel se mi nepovedlo vyfotit složení, foťák dnes moc nespolupracuje... Na prvních pěti místech je: aqua, glycerin, sodium laureth sulfate, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, phenoxyethanol. Avizovaný výtažek z okurky je na 3. místě od konce před barvivy... Takže co se tohoto týče, žádná hitparáda to není. Gel používám pouze ráno na osvěžení pleti a oplachuji ho ledovou vodou. Vyhovuje mi to, gel zbaví pleti nečistot a zbytků nočního krému a jeho svěží vůně spolu s ledovou vodou pleť i mě dokonale probudí :-) Gel určitě pleť nezvláčňuje, naopak docela dost vysušuje a pak je opravdu nutné se namazat. Dopotřebuji ho, takhle na léto je fajn, ale další balení si rozhodně nekoupím. Sehnala jsem ho na e-shopu www.krasa.cz už před několika lety za 80 Kč. Nyní tam stojí 107 Kč. Hodnotím 4/10.


Garnier Energizující peelingový gel

Popis od výrobce: Energizující peelingový gel Garnier Pure Fruit Energy byl vyvinut pro smíšenou až mastnou pleť s nedokonalostmi, která potřebuje účinné a příjemné hloubkové čištění pórů. Jeho peelingové složení s kyselinou salicylovou je o obohaceno o peelingové částečky, výtažky z grepu, granátového jablka a derivát vitaminu C a energizující vůni s ovocnými a citrusovými podtóny. Pro každodenní použití. Vyhněte se oblasti očí.

Moje zkušenost: Tento gel mám o něco radši než výše zmíněný gel od Bourjois. Složení je na podobném principu jako u gelu od Bourjois. Avizované výtažky jsou také až v druhé polovině složení. Používám ho večer, a to dvěma způsoby. Když se jen sprchuji, tak ho nanesu na obličej, promasíruju a opláchnu. Když se koupu, používám ho společně s pleťovou maskou Mask of magnaminty od Lushe. Smíchám gel a masku na kašičku a nanesu v silnější vrstvě na obličej. Nechám působit zhruba 10 minut. Poté stačí smýt teplou vodou, mechanicky odstranit ucpané póry na nose a mám dokonale čistou a hladkou pleť. Když ho používám samostatně a hned ho oplachuji, takový efekt samozřejmě nemá. Pleť trochu vysušuje, ale míň než gel od Bourjois. Voní po granátovém jablku. Není špatný, ale od Garnier mám radši jiné čisticí gely. Koupila jsem ho v Rossmannu za 110 Kč. Hodnotím 6/10.

Máte s některým z těchto čisticích gelů zkušenost? :-)

1 komentář:

  1. Mám ten od Garnier, jen ne peelingový, ale normální, ještě ho nemám moc ozkoušený :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.