pondělí 22. července 2013

Balea-mánie! :-)

V dnešním článku zrecenzuji 3 produkty od značky Balea, které momentálně pravidelně používám. Dozvíte se,  jak moc mi vyhovují nebo nevyhovují. Přeji pěkné počtení :-)

Jeden Tag Shampoo Blaubeere

Tento borůvkový šampon jsem si pořídila poměrně nedávno, je z limitované edice, která je v DM stále ještě k sehnání. Stojí kolem 30 Kč. Podle informací na obale je určen pro každodenní mytí a všechny typy vlasů. Má vlasům dodávat lesk, vitalitu a díky různým vitaminům a dalším složkám o ně jemně pečovat. Šampon je bez silikonů a z pečujících složek obsahuje např. panthenol a výtažek z borůvky. Má světle modrou barvu, poměrně řídkou konzistenci a krásně borůvkově voní. Pro důkladné umytí ho musím použít 2x, protože mi přijde, že moc nepění a nejde mi ho pořádně vmasírovat do vlasů a pokožky hlavy. Vlasy jsou po opláchnutí šamponu na dotek jemné, ale po použití kondicionéru a další péče jsou stejné jako obvykle. Šampon vlasy nijak nezacuchává a smývá se dobře. Pro nenáročné uživatele ho můžu doporučit a hodnotím 5/10 :-)




Duschpeeling Buttermilk und Lemon

S tímto peelingem mám trochu problém, a to takový, že je na mě moc jemný. Zkrátka mi nevydrhne kůži tak, jak bych si přála. Víc mi vyhovuje použít jednou nebo dvakrát týdně opravdu účinný hrubý peeling, než se každý den šmrdlat s tímhle. Zatím nejvíc mi vyhovovaly peelingy od Lushe, které pokožku pěkně vydrhnou, ale zároveň ji i vyživí, protože obsahují různá másla a další mňam přísady :-) Tenhle peeling od Baley mě bohužel dostatečně neopeelinguje, a zároveň i vysušuje. Jediné pozitivum je pro mě příjemná citrusová vůně. Doporučit ho nemůžu a hodnotím 2/10.

Pflege Dusche Kirsch- und Mandelduft

Třešňovo-mandlový sprchový gel také není špatný. Ačkoli třešňové ani mandlové výtažky neobsahuje, docela pěkně autenticky voní, nevysušuje, ale bohužel moc nepění. Vždycky ho spotřebuju strašně moc na umytí celého těla. Má takovou mléčnou barvu a dost krémovou konzistenci. Sprcháč je také z limitky, která je ještě u nás v DM stále k dostání. 6/10.


Máte rádi značku Balea? :-)

5 komentářů:

  1. Baleu mám ráda moc :), pro chudé studenty je to drogerková záchrana, ale spokojená na 100% jsem málokdy.

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Balea mám hodně ráda! Ten poslední sprchový gel co máš na fotce jsem měla, dobře voní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Balea je super ♥
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway. Budem veľmi rada, keď sa zapojíš :°))
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já ji pořád odolávám, ale třeba krém na ruce si asi jednou koupím :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ten peeling strašně ráda používám, a borůvkový šampon-to zní jako sen :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.