pondělí 15. července 2013

Alverde Fussbutter Pinie Shoreabutter


Aneb nejlepší produkt na chodidla, který jsem kdy vyzkoušela. Opravdu tomuto máslu nemám absolutně co vytknout. Rychle se vsakuje, i když dám silnější vrstvu, a hlavně chodidlům opravdu uleví. Nemám problém s popraskanými patami nebo olupující se tvrdou kůží, protože se o chodidla pravidelně starám s pomocí pilníku a dalších nástrojů :-) Ale často se mi stává, že mě hlavně v létě chodidla jako by pálí a svědí a jsou vysušená. Toto máslo je pro ně opravdu zázrak. Nejlepší je namazat silnější vrstvu, počkat, až se vsákne a navléct si tlusté ponožky. Máslo se skládá z bambuckého másla, másla shorea, sojového oleje a dalších většinou přírodních ingrediencí. Na obalu se uvádí, že je vhodné pro diabetiky. Příjemně voní a dlouho vydrží. Mám ho už určitě přes rok a stále v něm ještě něco je :-) Hodnotím ho 10/10 a opravdu doporučuji vyzkoušet!

3 komentáře:

  1. Chtěla jsem si pořídit máslo na nohy od Baley, ale to voní po citronech, takže raději sáhnu po tomhle :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v tomhle od Alverde taky trochu cítím citrusy :-D Není to ale vyloženě citronová záchodová vůně, to vůbec. Spíš taková příjemně svěží trochu do citrusova. Oficiálně to má být vůně přírodních olejů :-)

      Vymazat
  2. Musím souhlasit. Tohle máslo je to nejlepší, co jsem na paty kdy měla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.