pondělí 3. června 2013

Spotřebováno za květen 2013

Ahoj. Je tu začátek nového měsíce, takže je čas na zveřejnění nového článku na téma „Spotřebováno“. Musím říct, že mě tato rubrika na jiných blozích moc baví a baví mě i psaní vlastních článků o produktech, které jsem spotřebovala. Tak snad se vám článek bude líbit :-)


Lilibe cosmetics 120 Wattepads aus 100% Baumwolle

Skvělé odličovací tamponky za skvělou cenu. V porovnání s odličovacími tamponky od Bel (viz níže) jsou jednoznačně lepší. Pleť nedřou, odličují precizně a nenechávají na obličeji šmouhy. Akorát by mohly být ještě maličko jemnější, ale to už je detail. Určitě je doporučuji vyzkoušet, jestli jste je ještě neměly :-) Já sama už mám doma další balení. 9/10.
 

Dermacol Antistresový sprchový gel Hrozny a limetka

Dermacolu se vůně sprcháčů a tělových mlék z řady Aroma rituals vážně povedly. Měla jsem už produkty s vůní čokolády a pomeranče, pistácie a teď přišla řada i na hrozny a limetku. Sprchový gel opravdu božsky voní, je to poměrně autentická vůně červených hroznů, i tu limetku trochu cítím :-) Pěkně umyje, nevysušuje. Vůně po sprchování na těle nezůstane, což je škoda. Doporučit ho můžu, ale zatím si ho znovu kupovat nebudu. Mám doma zásobu sprcháčů tak na 2 roky dopředu :-D 8/10.
 

Yves Rocher Fleur de Noël perfumed lotion

Na toto mléko jsem psala recenzi nedávno, můžete si ji přečíst zde. Nemám mu co vytknout a hodnotím 10/10.
 

Balea Bodybutter Kakao

Hodně mě mrzí, že toto tělové máslo se už v DM neprodává. Nádherně voní dlouho po namazání a pokožku opravdu vyživí. Moc se mi líbí i složení – na druhém a třetím místě je bambucké a kakaové máslo. Malinko mi vadila jeho trochu tužší konzistence, ale ta se dá očekávat, když je to máslo, že :-) Pokud by nebylo vyřazeno ze sortimentu, rozhodně bych vám ho doporučila k vyzkoušení. 10/10.
 

Avon Cherry ice cooling foot spray

Mám tyto chladivé osvěžující spreje od Avonu a Oriflamu docela ráda. Používám je v práci na osvěžení nohou během dne. Tento sprej od Avonu unavené nohy pěkně zchladí a „probudí“ :-) Voní trošku po třešních, ale spíš tam cítím hodně chemie a alkoholu a ta vůně je taková dusivá. Líbí se mi obal a to, že sprej opravdu obsahuje výtažek z třešně. Určitě si nějaký podobný sprej ještě koupím, ale už ne s touto vůní. Hodnotím 7/10.
 

Lush Twilight

Naprosto boží sprchový gel! V jedné recenzi jsem našla, že voní jako hodně pocukrovaná levandule. Ta definice je naprosto přesná a vůně naprosto úžasná! Nemůžu se jí nabažit. Sprcháček je velice jemný, v žádném případě nevysušuje, a když se náhodou vyjímečně po koupání nenamažu, je docela dlouho cítit z kůže. Jediné, co mě mrzelo, bylo to, že ačkoli sprcháč obsahuje krásné stříbrné třpytky (nebo spíš shimmer), ty se usadí na dně a ani po zatřepání s lahvičkou se nerozptýlí do zbylého produktu. No a taky cena... Mini 100 ml lahvičku jsem kupovala za 98 Kč, a to ještě s 50% slevou. Ale jak jsem psala v minulém spotřebováno u dalšího Lush sprcháče Snow fairy – jednou za rok se to dá a garantuju vám, že si Lush sprcháče taky zamilujete :-) Přiznávám, že mám doma ještě další dva do zásoby! :-D Hodnotím samozřejmě 10/10.
 

Dr. Hauschka Rosen creme

Tento krém mi bohužel moc nevyhovoval. Bylo mi to líto, protože jsem se těšila, že od této značky konečně něco vyzkouším. Jediné, co jsem ocenila, byla pěkná parfemace (voní po růžích, ale ne nijak vtíravě) a samozřejmě skvělé složení. Asi vám bude připadat, že si protiřečím, ale já jsem vlastně přesvědčena o tom, že tento krém je perfektní. Problém je v tom, že by byl skvělý pro jiný typ pleti. Já mám pleť smíšenou s opravdu dost mastným čelem a nosem. Ačkoli jsem krému používala malinké množství, do pleti se téměř vůbec nevsáknul a obličej zůstával pořád mastný. Používala jsem ho výhradně na noc, ale stejně mě to štvalo. Navíc se mi špatně roztíral, protože je hodně hutný a ucpával mi póry. Kamarádka se suchou pletí si ho naopak nemohla vynachválit. Prý se jí do pleti perfektně vsáknul, nechával ji hebkou a vyživenou a ráno pleť neměla vůbec mastnou. Hodnotím 2/10, ale jen proto, že se krém vůbec nehodil pro můj typ pleti.
 

Altermed Čisticí mléko pro suchou a citlivou pleť

S tímto mlékem jsem byla spokojená. Pěkně odličuje, nevysušuje...Myslím si, že je vhodné i pro citlivou pokožku. Podle údajů na obalu má pečovat o suchou pleť a působit proti otokům a zarudnutí. Takovou pleť nemám a na druhé zmíněné záležitosti netrpím, ale žádné podráždění nebo vysušení se nedostavilo... Víc nevím, co k němu napsat :-D Zkrátka kvalitní produkt. 9/10.
 

Pantene Pro-V Intensive repair balsam

Vzorek kondicionéru byl v nějakém časopise jako dárek. Vzorek měl 10 ml a vystačil mi na 2 použití. Kondicionér byl moc fajn. Hezky se vtíral do vlasů, nestékal a stačilo ho použít poměrně malé množství. Nechala jsem ho působit tak 5 minut. Po smytí jsem měla vlasy měkké, uhlazené a krásně voněly. Nemůžu samozřejmě po dvou použitích úplně objektivně posoudit jeho účinky, ale pro moje vlasy je rozhodně fajn a až mi trochu ubydou moje kondicionérové zásoby, rozhodně si koupím plné balení. Hodnotím 10/10.
 

Balea Fruity kiss

Tento balzám na rty mi docela vyhovoval. Líbilo se mi balení, parfemace i příchuť (když jsem si olízla rty, necítila jsem žádnou hořkou pachuť, ale opravdu něco tropického) a vážně pěkně rty hydratoval. Na druhou stranu pocit hydratovaných a ošetřených rtů nevydržel dlouho, tak po půl hodině jsem si musela rty opět namazat. Znovu si ho asi nekoupím, ráda balzámy na rty střídám. Hodnotím 7/10.
 

Playboy Play it lovely shower cream

Pro mě naprosto průměrný sprchový gel/krém. Vzoreček jsem získala z časopisu Joy. Jeho vůně je nevýrazná a taková sladce líbivá. Mě tedy nezaujala, dávám přednost výraznějším a ovocným parfemacím. Sprcháč nevysušuje a vůně se na pokožce po umytí neudrží. Plné balení si určitě nekoupím a hodnotím ho 4/10.
 

Bel cosmetic Extrasoft Pads for pure, clear skin

Jedny z nejhorších odličovacích tamponků, které jsem kdy měla. Koupila jsem si je hlavně proto, že obsahují mikrovlákno, které má za úkol pleť vyčistit jemně, ale velice důkladně. První, co mě zaujalo (v negativním slova smyslu) bylo to, že tamponky jsou dost hrubé. Opravdu poznáte, že to není bavlna. Když na ně naleju trochu odličovače, na pohled se rychle vsákne, ale když se pak odličuju, tamponek je strašně mokrý a odličovač mi stéká po prstech nebo zatéká do očí. Vážně to bylo nepříjemné. Zkoušela jsem je používat na odlakování nehtů, ale měla jsem ten samý problém – odlakovač se nevsáknul a já měla lak všude na kůži kolem nehtů. Nebudu to už dále rozebírat, prostě tyto tamponky si už nikdy nekoupím a nejspíš ani žádné jiné s přídavkem „umělotiny“. Od příště už opět jenom bavlněné :-) 1/10.
 
 
Posledním produktem, který jsem v měsíci květnu dopotřebovala, je mýdlo Sweetheart od Lush. Obal na fotce chybí, protože mýdla od Lush se neprodávají v krabičkách, ale pouze zabalené v papíře. Ten jsem samozřejmě už dávno vyhodila a mýdlo pak skladovala v mýdlence.
Toto mýdlo rozhodně patřilo k těm nejlepším mýdlům z Lushe. Spousta mýdel od této značky sice krásně voní a vypadá, ale pokožku hodně vysuší. Toto mýdlo nevysušovalo vůbec, naopak bylo krásně krémové. Vonět mělo po jasmínu a vanilce. Necítila jsem z něj ani jedno, ale vůně byla rozhodně příjemná. Taková jemná a něžná a vůbec ne silná nebo až obtěžující, jako jsou některé jasmínové produkty z Lushe. Bohužel toto mýdlo už není možné zakoupit, jednalo se o loňskou valentýnskou limitku. Kdyby se ještě někdy vrátilo do prodeje, rozhodně doporučuji ho vyzkoušet. 10/10.
 
                    Zdroj: www.lush.co.uk
 
Tak a to byl přehled všech produktů, které jsem dopotřebovala v měsíci květnu. Nebylo jich zrovna málo :-) Máte s některým zkušenost? Líbil se vám článek? Budu ráda za všechny komentáře :-)

4 komentáře:

  1. Štve mě to kakaové máslo, tak dlouho jsem se ho chystala pořídit až ho stáhli z prodeje.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Růžový krém je na suchou až velmi suchou pleť, já sama mám suchou pleť a skvěle mi sednul v zimě, ale teď v létě bych ho nepoužívala - spíš plánuji koupit tu variantu Light... Doporučuji se mrknout spíš po nějaké variantě krému pro tvůj typ pleti :) To máslo od baley mě taky štve, měla jsem ho fakt ráda a nechápu, proč najednou zmizelo:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, já normálně používám krémy pro svůj typ pleti :-) Věřím, že ti vyhovoval, když máš suchou pleť, na tu musel být úplně ideální. Já ho používala většinou třeba po peelingu nebo čisticí masce, kdy byla pleť sušší, ale i tak byl prostě moc mastný :-( Přitom třeba mandlový krém od Weledy, který je taky na suchou pleť a obsahuje v podstatě jen olej, mi sednul mnohem líp.
      Máslo od Baley bylo nahrazeno krémem Cukrová pusinka :-(

      Vymazat
  3. Pod ty tamponky se podepisuju! Taky mě zarazilo, jak na obličeji hrozně škrábaly :-/ Odteď už hledám jen bavlněné...
    Bebe

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.