neděle 30. června 2013

Spotřebováno za červen 2013

Všechny vás zdravím :-) Tématem tohoto článku budou spotřebované produkty za měsíc červen. Dala jsem si předsevzetí, že každý měsíc budu spotřebovávat minimálně 10 kusů kosmetiky a musím říct, že zatím se mi to docela daří. Určitě i proto, že do těch 10 kusů počítám i vzorečky... :-D Ale jsem se svou bilancí spokojená :-) Přeji příjemné počtení :-)
 
 
 
Wellness&Beauty Körperbutter Feige&Rose
 
S tímto produktem jsem moc spokojená nebyla. Hodně mi vadila jeho tuhá a jako by suchá a drobivá konzistence. Špatně se roztíral a kůži nechával hodně zmaštěnou. Když jsem při vtírání másla trochu přitlačila, udělaly se mi na kůži takové cucky, které jsem za boha nemohla dostat pryč. Koupila jsem ho v Rossmannu v nějaké akci a mají i jiné vůně, ale bohužel ho nemůžu doporučit. Ačkoli tedy hydratace byla vážně úžasná, ještě po 24 hodinách jsem cítila, že je kůže vyživená. Ale prostě to otravné nanášení nepřenesu přes srdce... Hodnotím 3/10, ty 3 body jsou za hydrataci, pěknou vůni a vcelku přírodní složení (bambucké a kakaové máslo, jojobový, slunečnicový a meruňkový olej, extrakt z fíků atd.).
 
Ryor Dvoufázová odličovací emulze pro všechny typy pleti
 
Tento odličovač jsem si koupila v Rossmannu na základě doporučení od Plum a musím říct, že mi docela vyhovoval. Odličoval dobře, nepálily mě z něj oči, pouze jsem měla občas po použití trošku zamlžené vidění. Mohl by být trošku míň mastný, ale když ho srovnám třeba s dvoufázovým odličovačem od Green line, tak je ještě zlatý. Obě vrstvy se po protřepání pěkně smísily a vytvořily takovou mléčnou emulzi. Obsahuje extrakt ze světlíku lékařského a komplex hydratačních látek. Byla jsem s tímto odličovačem spokojená, v podstatě nemám nic závažného, co bych mu vytkla, ale znovu si ho asi nekoupím. Přece jen mi ty mastné věci na obličeji celkem vadí. Hodnotím 7/10.
 


 
L´Oréal Paris Elsève regenerační šampon
 
Tento šampon jsem vážně chtěla mít ráda, ale bohužel mi vůbec nevyhovoval :-( Zaujalo mě, že obsahuje přírodní vlasové pojivo, které má zacelovat a sjednocovat naručený povrch vlasu – čili něco přesně pro mé vlasy :-) Šampon jsem začala používat a takové svědění kůže na hlavě jsem ještě nezažila! Dokonce se mi z něj udělaly lupy. Párkrát jsem ho ještě použila, a když byla situace stále stejná, řekla jsem si, že mi zkrátka nesednul a dala ho na vyzkoušení ségře a mamce. U nich se stalo naprosto to samé. Svědící pokožka hlavy, lupy a během pár hodin zmaštěné vlasy. A to máme každá úplně jiný typ vlasů. Šampon se tedy vrátil ke mně :-D Používala jsem ho na vymývání oleje nebo barvy z délek vlasů, na to byl fajn. Hlavně když se mi nedostal přímo na pokožku hlavy! Hodnotím tedy 1/10 a už si ho pochopitelně nikdy nekoupím.
 


Balea Creme-Öl Bodylotion mit Mandelöl
  
Do této tělové emulze jsem se loni doslova zamilovala. Respektive nejdřív do její vůně. Koupila jsem si jedno balení, a když jsem na obalu viděla, že je to limitka, musela jsem si udělat zásobu a koupit další dvě :-D Emulze se podle mého názoru hodí hlavně na zimu. Je to vážně hutný krém se sladkou výraznou vůní. Vstřebává se sice dost pomalu, ale pokožku nechává krásně hladkou a vyživenou.. Emulzi od Baley mám ještě s vůní černého rybízu, ale ta se mi tak dobrá nezdá. Hodnotím 9/10.



Balea young Zucker Schnute
 
Tak toto je sprcháč s naprosto boží vůní a rozkošným obalem! Je to vůně sladká šmrncnutá trochou citronu. Používala jsem ho hlavně loni v létě, pak jsem zkoušela nové produkty a teď jsem ho dopoužívala. Na léto byl ideální. Krásně mě osvěžil a nemusela jsem se pak vůbec mazat, což bylo v těch pařákách vážně fajn. Nesnáším, když se v létě namažu, pak se zpotím a jsem ublemcaná. Vážně nemám nic, co bych mu vytkla, takže hodnotím 10/10. Mimochodem, s vůní cukrové pusinky mám ještě tělový krém a balzám na rty :-) Ani jedno bohužel nevoní přesně tak jako tento sprcháč, ale i tak se jedná o fajn věci.


Avon naturals Strawberry&White chocolate hand&body lotion
 
Celkem příjemné tělové mléko :-) Hezky voní, obstojně hydratuje a nemůžu si pomoct, ale strašně se mi líbí jeho světle růžová barva a to, že opravdu obsahuje extrakt z jahody :-D Baví mě mazat se něčím takovým. Vstřebává se středně rychle, ne tak dlouho jako třeba tělová másla, ale výše zmíněné tělové mléko od Yves Rocher se vstřebávalo o dost  rychleji. Hodnotím 7/10 a vůbec se nebudu bránit vyzkoušení dalších tělových mlék od Avonu z řady Naturals.



Shiseido Rinse-Off cleansing gel
 
Teď si dáme jeden propadák. Tento gel má pleť dokonale vyčistit, vyhladit a zároveň v ní udržovat optimální hladinu hydratace. Což mi tedy po mé zkušenosti zní jako opravdu nepovedený vtip. Tento gel totiž nedělá vůbec nic. Pleť nevyčistí (a už vůbec neodlíčí)– po použití gelu je pleť stejná jako před aplikací, pouze je odmaštěná a na tvářích cítím i pnutí. A to mám smíšenou pleť, které problémy nedělají ani dryjáky typu peelingový gel Garnier :-D Vadila mi i velmi řídká konzistence, spíše než gel je to taková vodička. Navíc za plnou cenu, která je 1299 Kč by si tento gel koupil jenom blázen. Já ho kupovala naštěstí „pouze“ za 399 Kč na krasa.cz, protože jsem od značky Shiseido chtěla něco vyzkoušet a tento gel byl zrovna v akci. Jediné, co můžu uvést jako plus, je to, že krásně voní. Cítím z něj pomelo a je to vážně moc příjemná vůně. Bohužel musím hodnotit 0/10 a jsem vážně ráda, že jsem gel konečně po x měsících spotřebovala.


Avon Lagoon clean&refreshing shower gel

Tento vzoreček sprcháče o obsahu 10 ml mi vydržel na dvě použití. Poprvé se mi zdál hrozný. Sice hezky svěže voněl, ale hodně mi vysušil kůži, úplně jsem cítila, jak mi vrže kůže na prstech u rukou, brrr... No a podruhé byl fajn a kůži mi nevysušil ani trošku :-D Tak nevím... Každopádně plné balení tohoto ani jiného sprcháče z řady Senses si kupovat nebudu. Vůně mi připadají hodně chemické a taky to vysušování...Víc se mi zamlouvá řada Naturals a její ovocné parfemace. Hodnotím 4/10.
 


Lush Happy hippy
 
Tento měsíc jsem spotřebovala také vzoreček sprchového gelu Happy hippy od mé milované značky Lush :-) Vtipné je, že nejdřív jsem si pořídila celé balení sprcháče a až pak mi přišel vzoreček. Celé balení mi zatím leží ve skříni nepoužité, ale vzoreček jsem musela vyzkoušet. Jedná se o klasický, spíše řidší sprchový gel. Voní příjemně po citrusech a nevysušuje pleť. Podle výrobce je základem tohoto sprchového gelu šťáva z růžových grepů v bio kvalitě. Sprcháč dále obsahuje grepovou vodu a silici, bergamotovou silici nebo kyselinu mléčnou. Musím se přiznat, že jednu dobu jsem měla úplnou Lush mánii, kdy jsem dělala jednu až dvě objednávky každý měsíc, a opravdu jsem do Lushe investovala dost tisíc korun... Mám pocit, že jsem vyzkoušela už nejmíň půlku sortimentu :-D Ale zpět ke sprcháči. Není špatný, ale za jeho cenu, která je kolem 150 Kč (100 ml!) bych měla pět Balea sprcháčů v podobné kvalitě. Hodnotím 6/10.


Weleda Mandel

Ačkoli se jedná o krém na suchou pleť, na rozdíl od krému na tentýž typ pleti od Dr. Hauschka, mi vyhovuje. Není tolik mastný, neucpává póry a celkově je prostě příjemný :-) Tento krém o obsahu 5 ml jsem měla dvakrát – jednou ze Senzaboxu a podruhé jsem si ho koupila v DM, kdy ho zrovna vyprodávali. Mimochodem, 5 ml balení stojí běžně stovku, já ho koupila za 50 Kč. Hodnotím 8/10. Plné balení si nejspíš nekoupím, ráda zkouším nové a nové věci.



Poslední věcí, kterou jsem tento měsíc spotřebovala, je tuhá pěna s názvem Tichá noc od značky Lush. Na fotce není, protože už od ní nemám obal. Beztak byla zabalená jen v papíře, tak byste toho moc neviděli :-D
 
 Zdroj: www.lush.co.uk


Lush Tichá noc

Musím se přiznat, že mě obecně pěny do koupele moc nebaví. Koupu se sice ráda, ale nejradši jen v čisté vodě bez všelijakých pěn, olejů nebo solí. Jinak objektivně je tato tuhá pěna fajn. Vytvoří měkkou pěnu, pěkně voní a zajímavě zabarví vodu. Efekt by byl jistě větší, kdybych použila celý produkt najednou, nebo ho rozpůlila. To mi ale přijde zbytečné. Jednak je to plýtvání, a taky máme dost malou vanu, takže by se mi taky pak nemuselo podařit ten kopec pěny spláchnout do odpadu :-D Jeden kus Lush pěn mi vydrží na 4-5 použití. Doporučit ji asi můžu, v podstatě je fajn a nemám nic, co bych jí vytkla... Nicméně si ji znovu nekoupím, stejně jako žádnou jinou pěnu od Lushe. 7/10.
 
Tak a to je ode mě za tento měsíc vše :-) Máte zkušenost s některým z uvedených produktů? Budu ráda za vaše komentáře :-)

10 komentářů:

  1. Měla jsem krém od Weledy, který byl celkem fajn, ale přišel mi vážně předražený, pak ještě máslo od W&B, to jsem měla kakaové a moc mi vyhovovalo, nedělalo mi, to co tobě. Asi to bude taková ta značka, že co kus to jiná kvalita :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahý je dost, to máš pravdu... Plné balení stojí tuším kolem 5 stovek. Co se másla týče, tak je to možné, že jsem měla nějaký vadný kus, protože jsem na tohle máslo četla jenom samé pozitivní recenze :-D

      Vymazat
  2. Teda tys toho spotřebovala, já mám pocit, že mně vůbec nic neubývá:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se :-D Mám doma tolik kosmetiky, že už ji nemám kam dávat (vážně), tak mi nic jiného nezbývá :-D Tento měsíc bude spotřeba obdobná :-) Řekla jsem si, že těch 10 kousků musím každý měsíc spotřebovat, děj se co děj :-D

      Vymazat
    2. Jo taky mám pocit, že mi nic neubývá a to i přes veškerou snahu zbavit se těch 20 sprcháčů a milionů krémíků a olejů:-)

      Vymazat
  3. wow tomu sa hovori vazne riadna spotreba! mne sa podari urobit prispevok ,,spotrebovane" tak raz za stvrt roka a to tam zdaleka nemam tolko veci ako ty :)


    Inak pozyvam ta na Summer giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se :-D Mám doma vážně strašné kvantum kosmetiky a něco už je dokonce prošlé, nebo tomu končí doba expirace :-/
      Děkuji za pozvání, určitě se na tvou giveaway kouknu :-)

      Vymazat
  4. Ty šampony od Elseve jsou asi všechny na jedno brdo :-/ Ten černý Arginine resist X3 je taky děs, běs!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, četla jsem o něm u tebe už dřív... Uvidíme, mám doma ještě jeden Elséve, takový žluto-bílý obal... Jestli bude taky na prd, tak už s touhle značkou vážně končím :-D

      Vymazat
  5. áá zase věci od Balea ^^ :D

    withthecharm.blogspot.cz - giveaway :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.