středa 1. května 2013

Spotřebováno za duben 2013

Ahoj :-)

V dnešním příspěvku bych vás chtěla seznámit s kosmetikou, kterou jsem dopotřebovala během měsíce dubna. Záměrně píšu dopotřebovala a ne spotřebovala, protože se nejedná o věci, které bych používala pouze tento měsíc. Všimla jsem si na pár blozích dotazů typu "Jak můžeš zvládnout za měsíc spotřebovat tolik kosmetiky?", takže radši vše hned uvedu na pravou míru :-)


 Avon Hydrating conditioner for dry or damaged hair
Tenhle kondicionér jsem měla doma neotevřený strašně dlouho. Říkala jsem si, že nebude nic moc, tak jsem si ho vzala na ubytovnu, kde přespávám kvůli práci, a používala jsem ho tak jednou týdně, jako že aby se neřeklo :-) No a můžu říct, že jsem nebyla vůbec zklamaná – naopak. Krásně voněl, skvěle se nanášel a nechával vlasy hladké a příjemné na dotek. Rozhodně ho můžu doporučit, i když nevím, jestli to k něčemu je, protože podle mě už se ani neprodává :-D Hodnotím 9/10.
Lush Snow fairy
Jeden z nejúžasnějších sprcháčů, které jsem kdy měla. Nádherná barva, nádherná vůně, vůbec nevysušuje a cítím ho z kůže a dokonce i z pyžama a ručníku dlouho po umytí. Kupovala jsem ho
v e-shopu Lushe už předloni o Vánocích, ale loni jsem ho tam viděla taky. Pokud ho budou mít i letos, beru velké balení :-D Hodnotím 9/10. Jeden bodík stržen za cenu, protože maličká 100 ml lahvička mě stála stovku, a to ještě se slevou. Ale jednou za rok se to dá :-)
Balea young Mademoiselle Chic deospray
Tenhle deodorant rozhodně doporučit nemůžu. Má vonět jako pomeranč s čokoládou. Možná kdesi v dálce troška toho pomeranče je a čokoláda (nebo spíš hořké kakao) ještě dál, ale ta „vůně“ je tak těžká a dusivá, že jsem se vyloženě přemlouvala k používání tohoto deodorantu a jsem fakt ráda, že už jsem ho dodělala. Před zápachem potu vůbec neochrání a jako osvěžení se vzhledem ke své těžké „vůni“ taky nehodí. Balea umí mnohem lepší a voňavější deodoranty. 0/10, nemůžu si pomoct.
Vichy Aqualia thermal legere
Pro mě docela zklamání. Krém mi na pleti nebyl vůbec příjemný. Ačkoli se jedná o lehký hydratační krém určený pro smíšenou a mastnější pleť, nechával mi na obličeji docela mastný povlak, který se vůbec nevsakoval. Překvapilo mě, že krém obsahuje 5% alkoholu a domnívám se, že to byl důvod, proč mě na obličeji občas štípal. Když jsem použila tenhle krém a na něj aplikovala make-up,
make-up se mi hrozně rozpíjel a stékal z obličeje. Od krému skoro za 500 Kč jsem čekala rozhodně víc. 1/10 za vůni a pěkný obal.
Bioderma Hydrabio légère
Tuto miniaturku jsem si koupila v sadě spolu s maličkými baleními micelární vody a séra. Krém není špatný. Příjemně voní, rychle se do pleti vsakuje, takže nezanechává žádný mastný povlak a pleť je po jeho použití hezky jemná a hydratovaná. Sušší pleti by ale tato hydratace nemusela stačit, proto krém doporučuji spíše pleti smíšené a mastnější. Hodí se skvěle jako podklad pod make-up. Přece jen jsem ale čekala trochu víc... Možná je to tím, že mám vcelku bezproblémovou pleť, která tento krém neumí pořádně docenit. Hodnotím 7/10.
Rexona nutritive
Klasický antiperspirant od Rexony, který mi relativně vyhovuje. Vyzkoušela jsem antiperspiranty od různých značek, ale Rexona mi sedí nejvíc. Samozřejmě avizovaná 48hodinová ochrana před pocením je blbost, to ví snad každý. Pokud nedělám nic fyzicky náročného, moje podpaží zůstane v suchu tak 8-10 hodin. V práci je to o něco horší, docela se tam nalítám a už po 3 hodinách cítím v podpaží mokro a když si tam přímo čichnu, tak i nepříjemný zápach. Ale to se mi stává při použití jakéhokoli antiperspirantu. Řeším to tak, že se v práci o každé pauze přestříkám deodorantem a vše je O.K. Čili pokud pracujete v kanceláři, nebo chodíte do školy a nevykonáváte žádnou fyzicky náročnou činnost, mohla bych vám tento antiperspirant od Rexony doporučit. V extrémních podmínkách bohužel neobstojí. Zapomněla jsem ještě zmínit, že krásně voní :-) Hodnotím 5/10.
Synergen Bodylotion mit Koffein
Jedná se o hodně lehké tělové mléko, které se bleskurychle (za minutu až dvě) úplně vsákne do kůže a nenechává žádný mastný povlak. Mléko je vhodné na mazání např. po ranní sprše, kdy se potřebujete rychle umýt, namazat a pak hned obléknout. Kvůli jeho nemastnému složení a rychlému vstřebání jsem ho používala i v létě, kdy přece jen tělová másla a hutné krémy nejsou až tak vhodné. Bohužel moc nehydratuje a avizovaných zpevňujících účinků jsem si taky nevšimla. Nelíbí se mi složení. Nejsem blázen do přírodní kosmetiky a ani neohrnuju nos nad vším, co obsahuje silikony atd., ale tolik parabenů v jednom výrobku, to už je na pováženou... Na druhou stranu na jednom z předních míst ve složení se objevuje i bambucké máslo, což je super. Synergen je privátní značka Rossmannu, takže mléko seženete právě tam aktuálně za cenu 50 Kč. Hodnotím 7/10 a možná si ho na léto opět pořídím :-)
Oriflame Roll-on deodorant Aloe vera&maracuja
Tato kulička mě hodně příjemně překvapila. Kuličky jsem vlastně nikdy moc nepoužívala, vadil mi ten mokrý pocit po aplikaci v podpaží a přišlo mi, že před potem ani zápachem moc neochrání. Tuhle jsem si koupila jen na takové to ovonění a osvěžení v práci :-) Zaujala mě ovocná vůně a cena 39 Kč. Byla jsem s kuličkou spokojená. Žádné mokré fleky v podpaží se nekonaly – tekutina se do minuty vstřebá. 24 hodin vás před pocením a zápachem určitě neochrání, čili je nutné ji aplikovat několikrát denně, ale to mi nevadí. Fakt pěkně voní. Pokud ještě někdy v katalogu Oriflamu narazím na tuto kuličku třeba i s jinou vůní, nejspíš si ji opět pořídím. Hodnotím 8/10.
Essence 24h hand protection balm Apple cinnamon punch
Úúžasný krém!! Z této edice krémů na ruce od Essence jsem si pořídila rovnou 6 kousků, od každé vůně 2 :-D A koupě vůbec nelituji. Krém je totiž naprosto skvělý a musím říct, že je to rozhodně jeden z nejlepších krémů na ruce, které jsem kdy měla. Obsahuje bambucké máslo, takže ruce krásně vyživí, ale přitom nezmastí. Docela rychle se vstřebává a moc se mi líbí příjemná sametová konzistence krému. Krém se v současné době v Rossmannu bohužel už neprodává, ale pokud na něj narazíte třeba někde na netu, nebo bude letos v prodeji opět limitka těchto krémů, rozhodně doporučuji vyzkoušet! Hodnotím 10/10.
Oriflame Brazil nuts hand cream
Docela podprůměrný krém. Líbí se mi balení, pěkně voní a příjemně se roztírá, ale jeho účinky jsou bohužel téměř nulové. Ruce vůbec nevyživí. Rychle se vstřebává a za chvíli máte pocit, že jste si ruce ani nenamazali. Hodnotím 2/10 a nedoporučuji.
Isana classic
Podle mě to takový obyčejný jelení lůj :-) V podstatě ani nevím, co bych o něm napsala... Rty moc nevyživí, voní tak nějak neutrálně. Na druhou stranu se na něj moc pěkně nanáší lesk nebo rtěnka a přijde mi, že na rtech potom líčidlo vydrží déle, než když použiju jiný balzám. Neurazí - nenadchne. Znovu si ho asi nekoupím. Hodnotím 4/10.

12 komentářů:

  1. tu kuličku od Oriflamu mám taky a taky mě příjemně překvapila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? :-) Mě začíná poslední dobou Oriflame zase hodně bavit :-)

      Vymazat
  2. Přesně! Krémy z limitek od Essence jsou nejlepší! Já měla 3 a už jsou všechny vypotřebované, achjo, už se těším, až si zase nakoupím zásoby :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky :-) Snad zas přijdou s nějakou super zimní limitkou.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji, taky se mi tvé spotřebováno líbilo :-) Je to vlastně moje úplně nejoblíbenější rubrika na blozích.

      Vymazat
  4. Takové články mám ráda :)

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html. Potěší mě, když se zúčastníš.

    Hezký den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat
  5. mam rada tuhle rubriku! vzdycky me zajima, jak kdo byl a nebyl spokojen:)
    hezky napsano
    mimochodem, rada bych te pozvala na giveaway o kozenou kabelku ke mne na blog:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  6. Docela mě mrzí, že jsem nestihla ty krémy od essence, alespoň bych si chtěla přivonět:)

    OdpovědětVymazat
  7. S balzámem od zn. Isana jsem já osobně spokojená.. :) S Balea deodoranty souhlasím - neochrání.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.