sobota 20. dubna 2013

Vlasový TAG

Ahoj všem :-)
Tématem dnešního článku je Vlasový TAG, na který jsem narazila na tomto blogu. Otázky se mi celkem líbily a doufám, že budou moje odpovědi na ně bavit i vás :-)

1. Jaká je barva tvých vlasů?
Barva mých vlasů je hnědá.
2. Jaká barva vlasů se ti nejvíc líbí u ostatních?
Líbí se mi černé vlasy, ale pouze v případě, že se dotyčný/dotyčná s černými vlasy narodil. Když má někdo světlé vlasy a barví se na černo, vypadá to podle mého názoru hodně nepřirozeně.
3. Jaký máš typ vlasů?
Mám vlasy suché a kudrnaté. Přála bych si rovné a lesklé :-D
4. Jak dlouhé máš vlasy?
Když jsou vyžehlené, tak zhruba do půlky zad. Kudrnaté jsou samozřejmě o dost kratší...
5. Barvíš své vlasy?
Už asi 5 let nebarvím. Dříve jsem zkoušela všechny možné barvy, ale už mě to přešlo. Vzhledem k tomu, že mám vlasy od přírody kudrnaté a suché, nebylo to barvení k nim zrovna šetrné. Nyní jsem se svojí přirozenou barvou spokojená a do doby, než začnu šedivět, barvení neplánuji.
6. Jak často si myješ vlasy?
Záleží na tom, jak mi zrovna vychází směny v práci. Dělám dvanáctky (většinou 2-3 za sebou) a mezi směnami si vlasy nemyju. Takže se dá říct, že si vlasy umývám tak 2-3x týdně.
7. Jaký šampón a kondicionér používáš?
Hodně to střídám. Momentálně používám vlasové produkty od Lushe a od Baley.
8. Masky a oleje?
Používám oboje a ráda :-) Momentálně Mythic oil a masku od Elseve.
9. Laky/tužidla?
Lak občas použiju na uhlazení rozlítaných vlasů, tužidlo spíš vyjímečně.
10. Jak pečuješ o své vlasy?
Bohužel si vlasy musím po umytí fénovat a žehlit, jinak nejsou vůbec pěkné. Snažím se jim to ale vynahrazovat používáním výživných kondicionérů a masek. Před každým žehlením aplikuji do vlasů ochranný přípravek proti teplu.
11. Kartáč nebo hřeben?
Určitě kartáč. I když vím, že na mokré vlasy by se neměl používat...
12. Bereš nějaké "vlasové vitamíny"?
Užívala jsem Biosil, ale neměl na moje vlasy žádný účinek. Momentálně zobu nějaké vitamíny z DM a koupila jsem si kapsle s křemíkem.
13. Jak nosíš nejčastěji upravené vlasy?
Rozpuštěné nebo v culíku. Na složité účesy si nepotrpím.
14. Jak často se necháš stříhat?
No musím říct, že v tomhle jsem dost lajdák. Na zastřihnutí vlasů jdu až ve chvíli, kdy jsou moje konečky hodně roztřepené a pak to dopadá tak, že skončím s mikádem :-D
15. Jak jinak ještě pomáháš svým vlasům?
Nic dalšího už mě nenapadá...
16. Co doporučíš ostatním v péči o vlasy?
To se nedá takhle říct... Každý má jiné vlasy a vyhovuje mu něco jiného. Obecně se třeba tvrdí, že vlasům hodně škodí barvení. Já mám ale v práci kolegyni, které barvy na vlasy vyloženě pomáhají. Svoje vlasy má matné, rozlítané a bez života a když se obarví, najednou jsou hebké a zářivé. Nemyslím jen pár dní po barvení, má je takové třeba měsíc v kuse, do doby, než jde zase na další barvení.
Jinak bych určitě doporučila vyhnout se žehlení, pokud vaše vlasy nejsou bez vyžehlení vyloženě ošklivé. Používám kvalitní žehličku, ale stejně cítím, jak moje vlasy ničí.

Na závěr vám ještě předvedu několik mých oblíbených produktů na vlasy. Momentálně nemám k dispozici foťák, takže jsem fotky musela stáhnout z internetu. Zdroje jsou uvedeny pod fotkami :-)




Zdroje fotek:
www.balea.de
www.lush.cz
www.parfums.cz
www.lushusa.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.