úterý 2. dubna 2013

Yves Rocher Tělové mléko Fleur de Noël



Moje první recenze na tomto blogu se bude týkat produktu, který jsem si v poslední době hodně oblíbila a moc ráda ho používám. Jedná se o tělové mléko Fleur de Noël od Yves Rocher. Měla jsem ho v listopadovém Ladyboxu, ale vzhledem k tomu, že tělových mazadel mám doma spoustu, dostala jsem se k používání tohoto mléka až zhruba před měsícem. Výrobce o něm píše, že se jedná o tělové mléko z limitované edice s jemnou květinovou vůní. Obsahuje rostlinné složky jako olej z řepky olejky, esenciální oleje z pomeranče, citrónu a badyánu. Je dermatologicky testováno a neobsahuje živočišné složky. Mléko má 300 ml. V oficiálním e-shopu Yves Rocher jsem ho nenašla, ale při googlení jsem zjistila, že se dá koupit v kamenných prodejnách Yves Rocher za zhruba 150 Kč.


Jako první mě upoutal obal, vážně se mi moc líbí :-) Když jsem mléko prvně viděla, myslela jsem si, že jeho vůně bude vánoční - že ucítím třeba pomeranč nebo nějaké aromatické koření. Ale to vůbec. Vůně je květinová a docela intenzivní. Z různých recenzí vím, že spoustě slečen nevoní, ale mně tedy rozhodně ano! :-) Konzistence je spíše řidší, mléko se skvěle roztírá a hlavně rychle vstřebává, což je pro mě jednoznačné plus, protože nemám ráda tělová másla nebo oleje, které se vstřebávají hodinu, nebo se taky nevstřebají vůbec a já pak umastím všechno, o co se otřu :-D Hydratuje taky parádně a vůně se na kůži udrží docela dlouhou dobu. Zkrátka nemám co vytknout :-) Hodnotím 10/10.

4 komentáře:

  1. Yves Rocher mám ráda. :) Zrovna jsem nějaké mléko sháněla, možná zkusím tohle. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle tělové mléko mám ráda. Skvěle hydratuje. I když jsem si musela zvykat na jeho vůni :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.