pátek 26. dubna 2013

TAG Poznejte mě blíž

Zdravím vás :-) V dnešním článku odpovím na pár otázek, které se v poslední době objevují na spoustě blozích pod názvem TAG Poznejte mě blíž. Otázky jsem si půjčila od Labradoory.

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Otázka by spíš měla znít, jestli jsou mé vlasy kudrnaté nebo vlnité :-D A po pravdě nevím. Asi něco mezi. Nemám vyloženě afro, ale ani lehké vlny. Každopádně mě moje vlasy štvou, moc toužím po rovných!

2. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?
Vlasy si už pár let nebarvím a ke kadeřnici nechodím moc často. I když bych měla, hodně se mi třepí konečky :-(

3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ?
Vlasy si většinou jen vyžehlím a nechám je rozpuštěné. Když něco dělám, tak mi rozpuštěné vlasy překážejí, takže je buď smotám do drdolu, nebo si udělám culík. Složité účesy neumím a vlastně mi to ani nevadí, protože mi přijde, že mi stejně nejvíc sluší rozpuštěné vlasy :-)

4. Děláš si svou vlastní manikúru a pedikúru, nebo chodíš do salonu?
Dělám si oboje sama a vyhovuje mi to tak. Nedávno jsem byla na pedikúře v salonu a nemám pocit, že by mi ji slečna udělala líp, než to dokážu já sama doma. Spíš naopak :-D Podle mě má smysl chodit na pedikúru do salonu jen v případě, že se o svoje nohy nestaráte doma. Já si pravidelně chodidla obrušuji pilníkem, dělám si peeling, krémuji je, nehty si taky zvládnu ostříhat a nalakovat sama, takže mi návštěvy pedikérky přijdou zbytečné.

5. Jak často měníš laky na nehtech?
Bohužel většinu času musím mít kvůli práci nehty na rukách nenalakované. Ale když mám víc dní volna za sebou, nehty si nalakuji :-D Lak na nehtech na nohách měním tak jednou za týden.

6. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě?
Celoročně. Moje nehty na nohách jsou extrémně ošklivé a bez laku je nechávám jen hodně vyjímečně.

7. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?
Když se líčím vyloženě brzy ráno do práce (kolem 5. hodiny), tak 5 minut. Ještě je šero, já jsem nevyspalá a bez nálady a rozhodně se mi nechce si dělat kompletní make-up. Dám si krém, make-up, řasenku, něco na pusu a jdu. Když se líčím třeba na rande nebo na večerní akci, rozhodně si s tím víc vyhraju a líčení mi trvá řekněme 15 minut.

8. Líčíš první oči, nebo používáš make-up?
Make-up.

9. Sbíráš make-up, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
No rozhodně mám víc věcí než potřebuji, ale nenazvala bych se sběratelkou make-upu. Spíš jsem vysazená na sbírání tělové a vlasové kosmetiky :-D

10. Jak často nosíš umělé řasy?
Vůbec, nikdy jsem je na očích neměla. Za 1. není moc příležitostí, na které by bylo vhodné si je nasazovat, a za 2. si myslím, že by mi stejně neslušely. Mám malé a nevýrazné oči a už když to trochu přeženu s řasenkou, nevypadá to dobře. Natož ještě umělé řasy :-D

11. Líčíš se každý den?
Rozhodně ne. Líčím se do práce a když někam vyrážím. Když trávím celý den doma, nebo jsem doma a jedu třeba jen na nákup nebo na poštu, nelíčím se.

12. Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou?
Ani náhodou.

13. Vyšla bys někdy z domu bez make-upu?
Samozřejmě. Když někdo tvrdí, že se maluje i když jde nakoupit rohlíky, je to podle mě blázen.

14. Kolik drahých výrobků vlastníš?
Moc ne. Potrpím si jen na drahé (i když na netu zas tak drahé nejsou :-D) a značkové parfémy. Mám doma pár dražších věcí, většinou ve vzorečkách nebo mini baleních, a zatím mě nic nepřesvědčilo o tom, že bych chtěla investovat několik stovek třeba do řasenky.

15. Plánuješ si denně oblečení?
Vlastně ano, večer si pravidelně připravuji oblečení na další den. Ale je to spíš z toho důvodu, že ráno se mi nechce nic hledat ve skříni a hlavně nestíhám.

16. Jak často střídáš kabelky?
Kabelek moc nemám, takže moc často ne. Spíš nosím furt dokola 2 černé (v zimě koženkovou, v létě látkovou) a když mám hnědý kabát, tak hnědou. Ještě mám oblíbenou bílou látkovou :-)

17. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?
To záleží na tom, jestli mám denní, noční, nebo volný den. Při denní vstávám v 5 a jdu spát tak v 8 večer, pokud mám další den opět denní. Když ne, jdu spát trochu déle, ale po celodenní šichtě nevydržím moc dlouho vzhůru. Když mám volný den, nejvíc mi vyhovuje vstávat kolem 11 dopoledne a pak jdu spát klidně v 1 ráno. Jsem rozhodně sova, to vstávání v 5 ráno ma zabíjí!

18. Jak často/kdy cvičíš?
Spíš vyjímečně, jsem hrozně líná.

19. Pravák/levák?
Pravák, i když na spoustu věcí jsem levá :-D

20. Jak jsi vysoká?
160 cm.

21. Kolika mluvíš jazyky?
Pořádně jen česky :-D Ale učila jsem se německy, anglicky, španělsky a francouzsky. Víceméně rozumím i slovenštině, i když některé výrazy nepobírám.

22. Kolik máš zvířat?
Jen pejska, ale není vysloveně jen můj, je celé rodiny.

23. Jak často se "zdržuješ" na bloggeru?
Když jsem doma, tak jsem přihlášená skoro celý den.

24. Čteš komentáře na blogu?
Určitě.

25. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?
Vlastně ani ne, žádný wishlist nemám. Spíš si občas napíšu do diáře název výrobku, který jsem viděla někde na blogu a zaujal mě.

26. Jak jsi přišla na název svého blogu?
Sedmikráska je přezdívka pro mě od bývalého přítele :-)

Doufám, že se vám TAG líbil :-)

5 komentářů:

  1. Super tag:) Sedmikráska je strašně krásná přezdívka:)

    OdpovědětVymazat
  2. poznámka typu : "Pravák, i když na spoustu věcí jsem levá :-D" ma ale naozaj pobavila! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Vtipné, super! :) Zvu Tě na mou giveaway :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.