úterý 16. dubna 2013

Nákupy v Rossmannu a DM

Hezký den :-)

Původně jsem sice v nejbližší době chtěla zveřejnit článek o tom, jak se starám o své vlasy, ale jelikož jsem se včera při nákupech v drogériích docela rozšoupla, dostal článek "Nákupy v Rossmannu a DM" přednost. Do Rossmanna jsem šla rovnou se seznamem věcí, které si chci koupit, protože jejich aktuální leták je prostě geniální :-D Hodně věcí, které jsem chtěla vyzkoušet už dřív, mají teď v akci nebo ve výhodné kombinaci s dalším produktem. Do DM jsem šla jen pro tělový sprej Brazil mango, o kterém psala Plum na facebooku. Nakonec jsem do košíku přihodila ještě antiperspirant, protože ty se vždycky hodí, že jo :-) Takže jdeme na to. Je toho trošku víc :-D


Nákupy v Rossmannu

Rimmel - Make-up Wake me up, 169,90 Kč
Make-up, který jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, ale plnou cenu se mi za něj nechtělo platit. Mám nejsvělejší odstín 100 Ivory. Zkoušela jsem ho zatím jsem jednou a zdá se fajn. Líbí se mi, jak rozjasňuje pleť. Krytí je lehké, což je pro mě rozhodně plus, protože já hutné make-upy nerada.

Synergen - Čisticí ubrousky pro všechny typy pleti, 39,90 Kč 1+1 zdarma
Musím říct, že odličování pomocí ubrousků nemám moc ráda. Zatím všechny, které jsem zkusila, se mi zdály dost suché a nikdy jsem nedosáhla perfektního odlíčení. Hlavně se řasenkou měly ubrousky vždycky dost problém. Nicméně se snažím mít vždycky aspoň jedno balení doma pro případ, že by se mi nechtělo se třeba po noční nebo po nějaké akci odličovat mlékem a pleťovou vodou. Tyhle ubrousky jsem zatím nezkoušela, tak uvidíme časem, jaké budou :-)


Nivea - Tělové suflé Smooth sensation, 124,90 Kč
Jedna z věcí, kterou jsem chtěla vyzkoušet už od té doby, co jsem ji v drogérii viděla. Ale nechtělo se mi platit za něj skoro dvě stovky, když jsem věděla, že se určitě brzy dočkám lepší ceny :-) A taky že jo :-D Moc se těším, až ho začnu používat.


Rimmel - Lak na nehty v odstínu odstín 293 Pop rose, 49,90 Kč
Lak ve skvělém studeném odstínu růžové. Žádný podobný dosud nevlastním a tenhle mě praštil do očí okamžitě. Ve slevovém stojánku měli poslední kus a ten pochopitelně musel být můj! :-D


Essence - Rtěnka v odstínu 52 In the nude, 54,90 Kč
Tuto rtěnku jsem před několika dny viděla ve videu u Petry Lovelyhair a jelikož jsem zatím žádnou nude rtěnku doma neměla, chtěla jsem ji zkusit. Na rtech je skvěle hydratační a vypadá vážně parádně.


Maybelline - Color whispers v odstínu 220 Lust for blush a 440 Orange attitude, kus za 99,90 Kč
Opět věc, kterou jsem chtěla zkusit a čekala jsem, až bude v akci :-D Já vím, že to vypadá, že jsem hrozný šetřílek, ale prostě se mi nechce platit za věci víc, než musím. A u novinek tohoto typu se dá předpokládat, že cenu nejdřív nastaví co nejvyšší a pak ji budou postupně snižovat. O Color whispers jsem si přečetla spoustu článků na netu, okukovala fotky a pořád jsem se nemohla rozhodnout, jaký odstín vlastně chci. Růžových rtěnek a lesků mám doma dost, fialovou na rtech nenosím a ta béžová se mi taky nelíbila. Nakonec jsem si koupila dva kousky - Lust for blush a Orange attitude. První jmenovaná je super barvička, vypadá na rtech přirozeně a přijde mi, že mi docela sluší. Ale ta oranžová je fakt úlet :-D Když dám jednu vrstvu, ještě se to dá, ale při více vrstvách vypadám jak klaun. Nicméně na léto, až se trochu opálím, bude ideální :-) Takže barvy super, ale hydratace bohužel nic moc :-( Nejdřív se mi konzistence zdála skvělá - gelová a výživná zároveň, ale asi po půl hodině, co jsem měla CW na puse, mě začaly rty docela pálit a úplně jsem cítila, jak jsou vysušené. Ihned jsem musela použít balzám. Zatím tedy spokojená moc nejsem.


Dove – Antiperspirant Pure, 64,90 Kč
Dove – Sprchový gel Purely pampering – Shea butter with warm vanilla, 54,90 Kč
Při koupi těchto dvou výrobků jsem dostala ještě dodatečnou slevu 20 Kč.
Tyto dva výrobky jsem si koupila z toho důvodu, že potřebuji antiperspirant s neutrální vůní, která nebude přebíjet parfém, a sprchový gel Shea butter with warm vanilla mi moc voněl. Věci od Dove jsem jednu dobu používala docela dost, tak jsem si řekla, že je možná načase vyzkoušet zase pár nových kousků od této značky :-)


Essence – Oční stíny Stay all day v odstínu 01 Copy right, 29,90 Kč
Moje“ barva a konzistence, která mi u stínů maximálně vyhovuje. Co víc dodat?


Nivea – Univerzální krém, dárek k nákupu dvou jiných věcí od Nivey
Je to možná divné, ale já jsem tento prý nejprodávanější krém na světě zatím nikdy nezkoušela. Vím, že ho používá ségra a vyhovuje jí, tak jsem se rozhodla, že ho taky otestuju :-)
Head&Shoulders – Hydratační šampon proti lupům, 69,90 Kč
Bohužel mě před pár měsíci začaly trápit lupy a přesušená pokožka na hlavě. Kadeřnice mi doporučila nějakou dobu počkat a šampon proti lupům si koupit, až pokud se to samo nesrovná. No nesrovnalo... Vím, že šampony Head&Shoulders nejsou moc oblíbené a já upřímně řečeno netuším, jestli jsou vůbec učinné, i když jsem jich už pár vyzkoušela. Bylo to ale v době, kdy jsem problémy s lupy neměla. Vyhovují mi proto, že mi vždycky krásně osvěží pokožku hlavy a vlasy umyjí opravdu důkladně.


Nivea – Hydratační šampon Hydro care, zdarma k nákupu jiných věcí od Nivey
Šampon pro sušší vlasy s výtažky z leknínu a aloe vera. Krásně voní, ráda ho vyzkouším.


Gillette – Gel na holení Satin care s aloe vera, 69,90 Kč
Gely na holení od Gillette mi hodně vyhovují, ale vzhledem k běžné ceně, která se pohybuje kolem 140 Kč, si je nekupuji příliš často a dávám přednost gelům od Baley. Tento gel měli zrovna v akci za 69,90 Kč a byl tam chudáček v regálu poslední, tak jsem ho tam přece nemohla nechat :-D
Nivea – Kondicionér Diamond gloss, 74,90 Kč
Z této řady od Nivey jsem měla před nějakou dobou šampon a vyhovoval mi, proto jsem se rozhodla zkusit i kondicionér.


Nivea – Antiperspirant Happy time, 69,90 Kč
Naprosto boží vůně pomerančových květů :-) Z řady Happy time jsem měla asi před pěti roky sprchový gel a byl skvělý, takže antiperspirant s toutéž vůní vyzkouším moc ráda. Je to ideální vůně na jaro.

Nákupy v DM


Balea – Tělový sprej Brazil mango, 59,90 Kč
Koupen na základě článku od Plum :-) Z celé řady mě zaujal jen tento sprej, na léto bude ideální. Akorát mi nepřijde, že by takhle vonělo mango :-D Něco tropického a ovocného tam určitě je, ale mango mi to nepřipomíná.
Lady speed stick – Antiperspirant 24/7, 59,90 Kč
Antiperspirantů není nikdy dost. Tečka :-D

To je vše, co jsem si koupila. Není toho zrovna málo a já obvykle takhle velké nákupy v drogériích nedělám. Ale tentokrát se to zkrátka nějak sešlo – super akce v letáku, články na blozích, moje zvědavost... Celkem jsem za všechny věci utratila něco málo přes tisícovku. Měla jsem ještě 10% slevu na celý nákup v Rossmannu – díky bohu za ni! :-D

Co hezkého jste si za poslední dobu koupily (slečny :-)) vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.