čtvrtek 18. dubna 2013

Kosmetický TAG

Hezký den přeji :-) Mám dnes neplánovaně volný den, a tak jsem se rozhodla vytvořit článek na téma "Kosmetický TAG". Viděla jsem ho už na několika blozích a celkem se mi líbí, proto i já odpovím na pár otázek na téma kosmetika.

1. Kolikrát denně si čistíš pleť?
Pleť si čistím 2x denně. Pokud jsem nalíčená, tak se samozřejmě večer odlíčím pleťovým mlékem a pleťovou vodou. Pokud ne, použiji čisticí peelingový gel. Ráno pleť čistím tonikem.

2. Jaký máš typ pleti?
Mám smíšenou pleť - normální až sušší tváře a dost mastná T-zóna. Jinak na akné a další věci netrpím.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Večer: odličovací mléko Altermed, pleťová voda Lirene, popřípadě peelingový gel od Garnier.
Ráno: tonikum od Avonu Solutions.

4. Používáš peeling?
Ano, zhruba 1x týdně, někdy i častěji.

5. Jaký pleťový krém používáš?
Momentálně mandlový od Weledy.

6. Máš pihy?
Ano, ale v rozumném množství :-)

7. Používáš oční krém?
Ano, ale nepravidelně.

8. Jaký make-up momentálně používáš?
Oblíbila jsem si hydratační make-up od Gabrielly Salvete.

9. Jaký máš barevný tón pleti?
Mám světlou pleť.

10. Co si myslíš o umělých řasách?
Pokud se to s nimi umí, např. při večerním líčení mohou vypadat úžasně. Já je ale nepoužívám.

11. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé 3 měsíce?
Jo, slyšela jsem o tom, ale neřídím se tím.

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Oriflame.

13. Používáš podkladovou bázi pod make-up?
Vyjímečně.

14. Používáš pokladovou bázi pod oční stíny?
Taky moc ne :-D  Dávám si make-up i na oční víčka a přijde mi, že stíny drží i tak dobře.

15. Myslíš si, že vypadáš dobře i bez jakéhokoliv make-upu?
Tak úplně nejhorší to není :-) Mám ale dost nevýrazné oči.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi radost! :-) Komentáře jsou moderované, to znamená, že se zde objeví až poté, co je schválím. Děkuji za pochopení.